Scenáre

Deathmatch

Tento scenár odporúčame hrať na rozohratie a oťukanie sa pred tým ako prejdete na komplikovanejšie a možno pre niekoho zaujímavejšie scenáre. Jeho princíp je totiž úplne jednoduchý. Tímy sa vpustia na ihrisko z dvoch spawnov umiestnených spravidla čo najďalej od seba. Hrá sa dovtedy, dokým niesu zasiahnutý všetci hráči v jednom tíme. Títo hráči sa zhromažďujú na dopredu dohodnutom mieste, kde ich organizátor počíta a keď zistí, že z niektorého tímu sú už zasiahnutý všetci skončí hru.

  Scenáre 1

Pevnosť

Keďže, je náš areál najväčší na Slovensku, musíme ho, kvôli kvalite hry, deliť na viac menších častí. Jednou takouto časťou je aj ihrisko s trojposchodovou budovou. Táto budova slúži jednému tímu ako pevnosť, na ktorej najvyššom poschodí je umiestnená vlajka. Útočiaci tím sa musí v časovom limite 20 min. prebojovať na najvyššie poschodie a zniesť vlajku dole. Ak sa im to do 20 minút nepodarí hru vyhrávajú obrancovia. Tento scenár sa môže hrať aj na novom podzemnom ihrisku na paintball.

Scenáre 2

Vlajky

Opäť jednoduchší scenár. Na obidva spawny sa umiestnia vlajky a cieľom hráčov bude, na tom svojom zhromaždiť obidve. To znamená, že tím, ktorý získa cudziu vlajku na svoj spawn a postará sa o to aby mu neukradli tú čo tam mál od začiatku vyhráva.

Scenáre 3

 

Obrana územia

Tento scenár, je špecifický hneď dvomi vecami, jednak sa dá hrať len na jednom ihrisku, ktoré je na to priestorovo výborne uspôsobené a jednak sa nehrá s vyrovnaným počtom hráčov. Útočiaci tím by mal mať početnú výhodu aspoň o jedného hráča. V scenári ide o to, že tím ktorý obraňuje, sa ešte pred hrou umiestni do čo najvýhodnejšej ľubovoľnej pozície na svojej polovici ihriska. Cieľom je obrániť označenú stenu, pred dotykom kohokoľvek z tímu útočníkov. Ak sa to do stanoveného limitu obrancom podarí, vyhrávajú.

Rezervovať