Scenáre

Deathmatch

Tento scenár odporúčame hrať na rozohratie a oťukanie sa pred tým ako prejdete na komplikovanejšie a možno pre niekoho zaujímavejšie scenáre. Jeho princíp je totiž úplne jednoduchý. Tímy sa vpustia na ihrisko z dvoch spawnov umiestnených spravidla čo najďalej od seba. Hrá sa dovtedy, dokým niesu zasiahnutý všetci hráči v jednom tíme. Títo hráči sa zhromažďujú na dopredu dohodnutom mieste, kde ich organizátor počíta a keď zistí, že z niektorého tímu sú už zasiahnutý všetci skončí hru.

 

Pevnosť

Keďže, je náš areál najväčší na Slovensku, musíme ho, kvôli kvalite hry, deliť na viac menších častí. Jednou takouto časťou je aj ihrisko s trojposchodovou budovou. Táto budova slúži jednému tímu ako pevnosť, na ktorej najvyššom poschodí je umiestnená vlajka. Útočiaci tím sa musí v časovom limite 20 min. prebojovať na najvyššie poschodie a zniesť vlajku dole. Ak sa im to do 20 minút nepodarí hru vyhrávajú obrancovia. Tento scenár sa môže hrať aj na novom podzemnom ihrisku na paintball.

Vlajky

Opäť jednoduchší scenár. Na obidva spawny sa umiestnia vlajky a cieľom hráčov bude, na tom svojom zhromaždiť obidve. To znamená, že tím, ktorý získa cudziu vlajku na svoj spawn a postará sa o to aby mu neukradli tú čo tam mál od začiatku vyhráva.

 

Obrana územia

Tento scenár, je špecifický hneď dvomi vecami, jednak sa dá hrať len na jednom ihrisku, ktoré je na to priestorovo výborne uspôsobené a jednak sa nehrá s vyrovnaným počtom hráčov. Útočiaci tím by mal mať početnú výhodu aspoň o jedného hráča. V scenári ide o to, že tím ktorý obraňuje, sa ešte pred hrou umiestni do čo najvýhodnejšej ľubovoľnej pozície na svojej polovici ihriska. Cieľom je obrániť označenú stenu, pred dotykom kohokoľvek z tímu útočníkov. Ak sa to do stanoveného limitu obrancom podarí, vyhrávajú.

Rezervovať